Monday 14 August 2017

Topup U Mobile Guna Maybank2u Forex


Assalamualaikum dan salamêhtera, Baru-baru ni, aku tukar kad maybank aku kepada kad debit, hehe. Tujuannya, aku nak guna kad debit maybank aku untuk akaun paypal aku, cara-caranya langkah demi langkah aku kongsikan kat bawah ni .. Mula-mula log masuk kat paypal punya website dulu .. pastu. Masuk 8220Minha Conta8221 gt cari 8220Liga e confirme meu cartão de débito ou crédito8221 pastu isi form macam kat bawah ni .. (klik gambar untuk paparan lebih jelas) botão Pastu Klik 8220Save e Continue8221 .. lepas 2-3 hari korang akan dapat 4 dígitos no paypal . Cara nak tengok nombor tu, lepas 2-3 hari, log masuk maybank2u. my, 8220Accounts amp Banking8221 8211gt view 8220Account Details8221 8211gt pastu klik 8220Debit Card History8221, nanti dalam tu korang akan nampak 4 nombor paypal korang tu. Formato dia lebih kurang macam PP1234CODE 1234 tu la 4 nombor paypal korang .. log balik paypal gt Perfil gtAddEdit Cartão de crédito, pastu korang dan masukkan 4 nombor tu .. ada masalah boleh pos kat komen. Aku akan cuba bantu. Eh boleh takda masalah. Tanye je. Cuma saye nak mintak maap awal2, sebab lambat responde. Sibuk sikit. Erm nak beli barang dari luar, selalunya cik kena tau sama ada web yang cik nak beli barang dia tu, menerima bayaran melalui paypal x kalau web tu terima. Verificação de massa. Botão de sila klik paypal. Untuk bayar guna paypal .. nanti dia suruh login. Cik login la paypal. Pastu dorang akan uruskan pembayaran secara selamat .. pasal rate tu. Boleh baca kat sini. Paypalcgi-binwebscrcmdpsellmcmcconvert-outside pasal fees (taxa de serviço) boleh baca kat sini .. cms. paypalcgi-binmarketingwebcmdrender-contentampcontentIDuaUserAgreementfullamplocale. xenUS8. Honorários. Kalau ada tak faham lagi, cik boleh tanya lagi. Tenks: D Salam, saya nak bertanya sedikit. Saya ada beli ipad apple. Saya ingin beli programa atas talian. Adakah betul saya boleh beli menggunakan kad debit. Bila saya lihat ruangan belian, saya kena masukkan nombor kad dan nombor paswoord. Soalan saya nombor paswoord itu saya dapat cara bagaimana adakah nombor pin atm kita atau kita kena aplique yang lain untuk kad debit Soalan kedua saya. Apakah kad debit yang paling mudah. Hye, Maslinda ya nama saudari hehe. Ok macam ni, pertama sekali pembelian atas talian tiada kena mengena dengan no pin ATM. Ingat perkara ni. Nenhum pino ATM jangan sesekali dedahkan diinternet. Sangat bahaya. Saya tak pasti saudari membeli dari website mana, jadi saudari perlu periksa dahulu. Jika website tersebut membolehkan pembelian menggunakan VISA atau tidak, kalau menggunakan VISA, pembelian menggunakan kad debit adalah selalunya dibolehkan. Método jadi kaji dahulu pembayaran. Saudari perlu luangkan lebih masa membaca cara-cara pembelian oleh website tersebut. Jika perlu minta bantuan rakan yang penah membeli melalui atas talian, atau boleh bertanya di forum-forum yang berkaitan .. jadi kalau dia mintak nombor kad, dan senha. Saya tak pasti password apa yang dia mintak tu. Mungkin saudari kena baca dekat ruangan FAQ atau Help mereka. Atau boleh cuba berhubung terus dengan equipe de suporte mereka. Tapi saya pasti bukan no pin ATM yang perlu diletakkan disitu. Sebab no pin ATM adalah untuk ATM sahaje. ) Soalan kedua. Setakat ini. Kad debit Maybank adalah yang mudah bagi saya. Heheh lain orang lain pandangan, tapi bagi saya, kad debit Maybank okay) kalau ada soalan lagi atau jawapan saya ada silapnya. Harap dapat pos lagi kat sini. ) Terima kasih .. sy nk buat pembelian atas talian menggunakan debit kad Maybank tapi bila nak bayar selalu tak lepas. Quota bancária do dia kata issuequot. Bila call service center Maybank diorang kata kad takde masalah. Então saya cuba pulak guna RHB paypal. Masalah yang sama terjadi. Admin rasa sebab apa ye sebab quantidade tak cukup ke saya dh masukkan duit lebih dari taxa yg diorang minta. Ke sebab ada taxa lagi satu mcm mn nk topup akaun paypal menggunakan Maybank kalau nak bayar direto guna visto tak boleh ke harap admin boleh membantu. Terima kasih sorry lambat menjawab .. erro quotcard bank issuequot erm. Nak tanye, ini hanya berlaku pada satu kedai online atau pada semua kalau satu kedai, cuba hubungi apoio kedai tu .. kalau semua kedai. Kena periksa balik link paypal dengan cartão de débito kita. Adakah akaun dah quotverifyquot. Kalau belum verificar, cuba ikut step kat atas. Kalau dah verificar, periksa baki dalam akaun, dan berapa harga barang yang nak beli tu. Lepas tu periksa taxas de taxas. Taxa de pastagem tu. Boleh baca kat sini. Paypalcgi-binwebscrcmdpsellmcmcconvert-outside pasal fees (taxa de serviço) boleh baca kat sini .. cms. paypalcgi-binmarketingwebcmdrender-contentampcontentIDuaUserAgreementfullamplocale. xenUS8. Honorários. Cara nak topup paypal guna Maybank hehehe ni susah jugak nak cerita supaya faham, kena ada gambar. Hihihi. Nanti ada masa saya pos kan kat blog. Mungkin Isnin ni. Sebab tengah sibuk sekarang ni. ) Harap Aleeya tunggu ye. Boleh berhubung dengan saya melalui GTalk atau email ke en. ultimatebot (at) gmail kalau nak saya bagi link bila saya da pos pasal cara topup paypal. Terima kasih Aleeya :) salam. boleh tanya sikit. saya nak topup créditos untuk 50 ponto mudah. my melalui maybank2u tetapi tidak bole. bole bagitau caranya. tq erm, maaf saya tak berapa nak faham soalan, erm. Mungkin berkaitan dengan ProNiaga ek saya tak pernah cuba. Mungkin airina boleh berhubungan Mudah untuk penjelasan. Tapi kalau cara nak transferência duit menggunakan maybank2u, boleh dirujuk disini .. salam admin, akaun paypal saya dh verifique amp dh linkkan dngan maybank..tapi baru2 ni saya tukar kad debit maybank yg baru .. saya try buat pembayaran mlalui paypal dngan guna duit Dalam akaun maybank saya sbab fundar o dalam akaun paypal saya x ckup tapi dia kluar mcam ni 8220 Este cartão de crédito foi negado pelo banco que emitiu seu cartão de crédito. Para obter detalhes sobre o motivo pelo qual seu cartão foi negado, entre em contato com o departamento de atendimento ao cliente do seu cartão de crédito emissora8217s. Ou, você pode tentar adicionar um cartão de crédito diferente.8221, então, diga, adicione a opção kl debit baru ni dekat akaun paypal. Lpas dah adicione yg baru dh bole buat payment tu .. soalan saya - gtperlu ke saya link kan balik kad debit baru ni dngan paypal amp maybank bole ke saya retire duit dalam akaun paypal saya kalau saya x link kan kad debit maybank baru saya kalau Tengok error tu, saya rasa kad lama tu macam dah tak aktif, kalau aktif, memang saudara kena pergi ke maybank untuk dapatkan bantuan .. misal kata memang tak aktif, saudara perl link semua kad debit baru dengan paypal .. untuk retirar ada 3 método . Transferência bancária satu, paypal mastercard dan cek dari paypal. Jadi kalau saudara nak retire tanpa link kan dengan bank, boleh cuba cara cek. Tapi lambat la, dengar orang cerita sampai 2-3 bulan jugak nak terima cek tu. Harap menjawab. Pemberitahuan Segala maklumat didalam blog ini ditaip sendiri tanpa menciplak dari blog lain hasil dari pembelajaran aku di internet, korang boleh nak ciplak aku punya isi kandungan blog, heheh. Tapi kan seronok kalau korang letak sedikit kredit kat aku, bukan apa, cuma lebih manis begitu, dapat aku tingkatkan pengunjung ke blog ni :) hehe. Tapi kalau taknak pon takpe. Aku tak paksa pon .. Ilmu pengetahuan milik manusia yang dipinjamkan. ) Untuk letak kredit, boleh meletakkan url blog ini selepas teks yang disalin dari blog ini .. Nak letak iklan kat sini untuk keterangan lanjut. Kawan-kawan Tukar blog anda kepada dot comnetorg Pos Terbaru Topik Popular Live Traffic FeedBy Dealer Topup Malásia na quinta-feira, 6 de agosto de 2015 SEMALAM ada agente topup kami, Emeer yang nak port-in nombor Umobile kepada OneXOX, kebetulan pula dia baru topup fon tu RM10. Sebelum port-in dilakukan, kredit Umobile tu kena dikosongkan dahulu. Jika tak, sayanglah, queimou topup tu. Huuuuu Kami pula tiada pengalaman guna Umobile ni, Jadi, jom kita buat bacaan amp rujukan di google, dan combinar isi-isi tu di sini untuk rujukan sesiapa sahaja: Cara topup UMOBILE yang kami jumpa: Cara Reload Topup Dail 13816 pino dígito topup Cara untuk Semak baki kredit UMobile: Cara Semak Kredit (i) 1188 Cara Semak Kredit (ii) 1. Taip 118 dan tekan CALL. 2. Apabila MENU U-MOBILE keluar, pilih Informação da conta. 3. Saldo de crédito Kemudian pilih. Baki anda akan diberitahu. Cara transferência kredit Umobile INTERNATIONAL adalah jumpa: O QUE É TRANSFERÊNCIA AÉREA INTERNACIONAL O International Airtime Transfer é um serviço de valor agregado que permite que o subscritor U Mobile transfira seus créditos de tempo de antena móvel para a conta móvel pré-paga no exterior. Kami tak pernah guna Umobile, jadi belum hands-on untuk transferência kredit umobile ni sendiri. Tapi, cara ini boleh dicuba Cara transferência kredit Umobile Suka entri ini ()

No comments:

Post a Comment